mandag den 15. juli 2013

Sommerlæsning

Jeg elsker at læse i mine ferier, og i Spanien kom jeg igennem min første bog. Og det var ikke så svært, for efter at have læst blot et par sider af Kvinden der forsvandt, skrevet af Gillian Flynn, så gik der ikke mange dage før jeg var halvvejs.


Kvinden der forsvandt er en thriller med et twist, med så perfekte men mærkelige karakterer, at det nogen gange kan blive en anelse for meget, og jeg fandt aldrig helt ud af, hvem jeg holdt med. Alligevel er bogen vanskelig at lægge fra sig, da den er ganske underholdende. 

Kvinden der forsvandt er  helt perfekt til en dag på stranden, en tur i hængekøjen eller en lang togtur.



- Amy forsvinder sporløst, og hendes mand Nick anklages for mord. Gennem skiftevis hendes dagbogsnotater tilbage i tiden og hans fortælling i nutid oprulles hele historien om et dysfunktionelt ægteskab. Men hvad er sandt, og hvad er falsk – hvem af dem skal vi stole på? 


Indlægget er sponsoreret


Ingen kommentarer:

Send en kommentar