tirsdag den 27. november 2012

Hækle-redet

Så skete det igen... min tv-sæson er slut. Greys hvide verden - slut, Forbrydelsen - slut, Vild med dans - slut, Voice - slut. Og de næste par måneder er der "nada" på tv. Suk. Jeg får kun hæklet, når jeg ser tv. Jeg synes det er kedeligt at hækle ellers, og kan ikke koncentrere mig, hvis jeg hækler sammen med andre.
Men så kom redningen - og faktisk lige i dag, hvor jeg er småsløj og har spenderet hele dagen på den flade i sofaen med lækker te og masser af garn.
Jeg har fået Viaplay!
Seriøst! Der er uanede mængder af hækletid til de næste par måneder. Jeg ved allerede, at jeg i hvert fald skal hækle til:

  • Mad Men - sæson 4 1/2 og 5

  • Amalies verden - sæson 3... jaja, men det ligger altså i toppen af "mest populære".












Og jeg har allerede spottet flere film, som skal på listen. der er også masser af børnefilm - lige nu ser ungerne Smølferne.
Og Ø. også ret glad for det. Faktisk ser han aldrig TV, men alligevel kunne han ikke leve uden et helt nyt tv i sommers med "smart-tv" i. Det synes jeg var helt unødvendigt. Og vi har slet ikke brugt det der smart-tv en eneste gang - indtil i dag! For Viaplay virker på det! Så Ø. var kun en anelse skadefro... Lige indtil han opdagede, at det sport som sendes via viaplay, ikke inkluderer skisport... stakkels nordmand!




Viaplay fungerer også på både Ipad og Iphone, og man kan downloade en app, som gør det enkelt at finde rundt i mellem alle valgmulighederne. Du kan finde app'en her


Dette indlæg er sponsoreret af Viaplay. Indlægget er et udtryk for min oprigtige mening, og annoncøren har ikke indflydelse på denne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar