lørdag den 8. september 2012

Og vinderen af lamperne er....

... fundet et par dage for sent, ved en meget hurtig omgang www.Random.org.

Vinderen af den ene seje æggebakkelampe fra &Tradition er Tine. Tillykke til dig! Og den anden vinder af den anden fede lampe fra &Tradition er Jette. Også et stort tillykke til dig ;)
Skriv til mig hvis du er en vinder, jeg har brug for dit navn og adresse.

Til resten - mon ikke der snart kommer en ny giveaway? Jeg har nemlig ikke tid til at blogge - sådan rigtigt, men give-aways er der altid tid til, selvom man trækker lidt for sent.

God weekend!


2 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige vinder

    Mona

    SvarSlet
  2. YES! Jeg har vundet! Jeg er bare helt vildt bagud på bloglovin' efter en uges kursus i Jylland, derfor lander jeg først nu på din blog! Men sikke dog en skøn overraskelse! : )

    SvarSlet