torsdag den 19. januar 2012

Strikke/hækleklub-ish

Kunne du tænke dig at være med i en strikke/hækleklub-ish?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at mødes med andre, som elsker at hækle/strikke, så jeg kan få inspiration/gode råd/vejledning og bare snakke om hækling/strikning og alt muligt andet, spise noget god kage, drikke et iskoldt glas hvidvin og hygge med andre, som har den samme hobby som mig.

Så bor du i København eller Nordsjælland, og kunne du også tænke dig nogle strikke/hæklevenner, så er du velkommen ;) Du skal selvfølgelig også have mulighed for at mødes  i samme område, da jeg tænker man kan være på skift hos hinanden.



9788777148392_fs.jpg
Bortset fra teksten på denne bog, så synes jeg billedet illustrerer meget godt, hvad det er jeg har i tankerne ;)

KLUBBEN ER AFLYST! ER BLEVET INVITERET TIL PIA I STEDET ;) KLIK HER FOR AT SE MERE ;)

5 kommentarer:

  1. Jeg er i gang med at lave en klub så du skal være meget velkommen ;-) - vi er 7 krea-kvinder pt

    SvarSlet
  2. Hvorfor har jeg ikke set dit indlæg??? Har jo endda virkelig haft søgeren ude... Altså altså;)) Jeg er da selvfølgelig med!

    SvarSlet
  3. Nå for søren, det var da ærgerligt, jeg har jo lige til min store fornøjelse opdaget din blog via min faste-læsere-liste. Jeg vil straks lægge din blog på min læseliste også. Nå men jeg kom helt fra det, der var ærgerligt, hvilket jeg jo også helt genert længe har tænkt på: En hæklestrikkekreaklup i det nordsjællandske. Men ok, jeg har heller ikke tid, så deeet... ;-)

    Kh Rikke

    SvarSlet
  4. Velkommen til ;) Vi kan da bare starte en hækleklub når du får mere tid ;)

    SvarSlet
  5. Tak!

    Lad os lige holde fast i den tanke. Hvor bor du? Jeg bor i Birkerød.

    SvarSlet