mandag den 15. november 2010

Mens ungerne er i daginstutition...

...tuller jeg rundt herhjemme til lækker musik, smider en støveklud her og der, rydder op, vasker tøj, og bare nyder at være mig. Og bruger næsten al tiden på at tænke på mine to små basser. Den ene absolut ønsket og planlagt, hun har fra minuttet jeg så to streger på pinden, betydet mere end noget andet. Hun er bare så overskøn, dejlig, dygtig, og lækker. Den anden lidt af en smutter. My favorite mistake... Og den lille smutter hader at være i vuggestue, han higer sig fast til mig om morgenen, og skriger som han er ved at dø, når jeg giver ham fra mig. Og jeg må virkelig lade som om, at jeg er total cool, men gud hvor jeg også hader det. Det er bare så synd for ham. Lige om lidt har han været der i to timer, sovet i halvanden, og så henter jeg ham igen...

1 kommentar:

  1. Ja, de er så skjønne de små....jeg har de to store på skolen, og går hjemme her og koser meg med lillebror...vasker litt, hekler, drikker kaffe, drømmer, tenker, leser og har det helt vidunderlig :) Nyyyter.
    Ha en finfin dag!

    Marit

    SvarSlet