mandag den 8. november 2010

Vokseværk

 



Et af mine barselsprojekter er, at få has på bunken med ungernes tøj, som de ikke længere kan passe. Den vokser sig større og større. Og vi har altså bare ikke plads til at opbevare det. Det er helt vildt som de unger de vokser. Hvad skal man med alt det gamle? Sælge, kassere eller give væk?
Det havde jo været dejligt at komme af med noget af det på Trendsales, men jeg synes det er et kæmpearbejde. Ville ønske man lige kunne smække dette billede på, og så skrive: Grundet dovenskab kan følgende købes samlet... Jeg tror nu, jeg lige så stille og roligt putter lidt på TS. I er velkommen til at kigge forbi ;)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det ser da ud til, at der er meget lækkert! Smider du ikk lige et link til din profil på TS ind på indlægget?

    SvarSlet
  2. Óg så har jeg det også bare sådan, at jeg har SÅ svært ved at slippe tøjet.. jeg er så glad for det, og kan huske hvad de har haft på hvornår osv.. hvad gør man lige så... :)

    SvarSlet
  3. Rikke, jeg ligger med glæde link ud, når jeg får sat noget ind på TS. Kom lige til at lave en masse andet, jeg ikke skulle ;)
    Rakel: Kender det alt for godt. Jeg har altså også lagt et par ting til side til mine børnebørn ;) Bla den sødeste Ralph Lauren kjole (6 mdr) og begges baby Converse. Kun fordi jeg selv udtræder mindst et par hver sommer.

    SvarSlet