torsdag den 28. marts 2013

Fødselsdagsgaver

Jeg har haft fødselsdag. Vi har ikke rigtig fejret den, bare stille og roligt med morgenbord og nogle venner på besøg. Alligevel har jeg fået nogle virkelig fine gaver:

Gave fra Ø. og ungerne, tre smukke amuletter fra Jane Kønig. 
Lækker sweater fra mine forældre
Den skønneste lysestage fra Finnsdottir, fra Svigerfar (købt af mig)
De to små spøgelser fra Arhøj er også fra Svigerfar (og købt af mig)

Tørklæde fra min søster
Billeder til væggen - dette er fra Society 6
varmt og meget pænt tæppe fra Ø. 


Heldige mig! 

7 kommentarer:

  1. Wauw du har fået mange fine gaver :) Og stort tillykke :)

    SvarSlet
  2. Tak, er simpelthen også så glad og taknemelig for det hele ;)

    SvarSlet
  3. Din heldige kartoffel - Og tillykke med dagen :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor kan den fine Sweat fra gianni købes og hvad koster den? Mvh Ditte

      Slet
    2. Den er så skøn!
      Min mor har bare købt den i Ganni-butikken på Østerbrogade, og jeg mener den koster 599,-

      Slet
  4. Indlægget er godt nok af lidt ældre dato! Men faldt over der og så det skønne billede fra Society6 :) Har ledt efter det længe.. Ved du hvad billedet hedder eller er der et "kunstner navn" tilknyttet ? Vh Sarah

    SvarSlet