mandag den 28. maj 2012

Tapet final

Så er tapetet til skabsvæggen i børnenes værelse bestilt. Og valget blev på et helt andet tapet, end dem jeg egentlig havde i tankerne. Jeg tog Katinka med på råd, og sammen valgte vi dette hvid- og gulstribet fra Tapet Cafe. Katinka er ret vild med tapetet, og jeg glæder mig helt vildt til at se det på!

Jeg tror den søde lyshårede pige havde lidt at sige i Katinkas valg ;)

I øjeblikket har vi helt mørkt tapet med guldblomster-noget på i soveværelset (som altså skal blive ungernes) og jeg tror det bliver en kæmpe mærkbar ændring!


2 kommentarer:

  1. Det er også et lækkert tapet - det skal nok blive flot :o)

    SvarSlet
  2. Ja tror du ikke ;)
    Desværre bliver værelset ikke så romantisk som på billedet, med fine afskallede stole og lækre hvide tæpper, men til gengæld samme tapet, og 2x mindst lige så skønne unger ;)

    SvarSlet